Prima Transfer

Faq

01. Cum ma intalnesc cu soferul dupa ce am ajuns la aeroportul Bucuresti Otopeni ?

Imediat ce va ridicati bagajele, va indreptati catre iesire si in holul destinat asteptarii pasagerilor, soferul nostru va va astepta in fata biroului de informatii cu o hartie pe care va fi numele dumneavoastra. Pentru a va identifica, va rugam sa prezentati soferului voucher-ul pe care il primiti pe adresa de mail specificata in rezervare.


02. Sunt preturile Prima Transfer pe transfer sau pe persona?

Toate preturile afisate pe site-ul nostru sunt preturi finale si sunt preturi pe transfer nu pe persoana. Daca alegeti un transfer dus/intors, va vom oferi un discount de 10 % din pretul total.

03. Cum pot plati pentru transfer ?

Cand faceti rezervarea puteti alege sa platiti la momentul transferului - direct soferului - sau puteti plati online, prin sistemul nostru online, cu cartea dumneavoastra de credit. Dupa ce finalizati rezervarea veti fi indrumat catre formularul de plata. Pentru a afla mai multe despre cum sa efectuati o plata online, va rugam sa cititi paragraful "Plati" din sectiunea " Termeni si conditii"

04. Cum stiu daca transferul meu este confirmat si daca soferul ma va astepta ?

Simplu, dupa ce finalizati formularul de rezervare, sistemul nostru online va verifica disponibilitatea si va va trimite un voucher de confirmare, care va cuprinde numele dumneavoastra si datele rezervarii. In mod normal acest proces dureaza cateva secunde sa fie finalizat si un vehicul corespunzator si un sofer va vor fi rezervate. Voucherul de confirmare va fi trimis pe adresa dumneavoastra de mail. 


05. Transferul a fost confirmat insa nu am primit un voucher de confirmare pe mail. Ce sa fac ?

Cateodata mailul ce contine voucherul dumneavoastra poate fi intarziat de eventualele preobleme de retea. Daca ati asteptat timp indelungat si sunteti sigur ca adresa de mail introdusa in formularul de rezervare a fost corecta, va rugam verificati casuta de spam. Daca niciuna din aceste variante nu a functionat, atunci va rugam sa ne contactati pentru a va asista in rezolvarea problemei.


06. Cum pot anula sau modifica o rezervare ?

Pentru a anula rezervarea, va rugam urmati link-ul din voucher-ul de anulare primit pe mail. si urmati pasii indicati acolo. Pentru a aduce modificari rezervarii, trebuie in primul rand sa o anulati si apoi sa faceti una noua cu noile date. Politica de returnare a platilor efectuate online : Daca anulati rezervarea facuta la Prima Transfer veti primi in decurs de o saptamana, suma totala platita.


07. Ce se intampla daca zborul meu intarzie ?

Nu aveti niciun motiv sa va ingrijorati. Verificam mereu situatia zborului dumneavoastra, direct cu Aeroportul otopeni si vom astepta pana cand zborul dumneavoastra va ateriza.


08. Puneti la dispozitie si scaune de copii ?

Da, va putem pune le dispozitie scaune de copil la pretul de 5 euro pentru transferurile Aeroport - Bucuresti sau Bucuresti - Aeroport si 10 euro pentru transferurile nationale sau internationale. Va rugam sa solicitati online acest scaun si sa specificati varsta si greutatea copilului.


09. Cate bagaje sunt permise ? Care este politica dumneavoastra legata de bagaje ?

Fiecare pasager are dreptul sa care maxim doua valize de dimensiuni normale. Daca aveti mai multe bagaje sau daca aveti bagaje speciale va rugam sa specificati acest lucru pentru a face aranjamentele necesare si a va pune la dispozitie un autoturism potrivit.


10. Animalele de companie pot fi transportate ? Care este politica dumneavoastra in legatura cu acestea ?

Puteti aduce cu dumneavoastra animale de companie atat timp cat aveti pentru ele cutii speciale destinate transportului. Nu percepem taxe suplimentare pentru animalele de companie. Cutia in care va fi transportat animalul de compani va fi pusa in spatele autoturismului, impreuna cu bagajele. Va rugam sa nu uitati sa specificati in formularul de rezervare la "Alte detalii", acest lucru, astfel incat sa va putem pune la dispozitie un autoturism cu portbagaj deschis.


11. Am nevoie de un transfer astazi, pot rezerva online ?

Nu, acceptam rezervari online numai pentru ziua urmatoare sau mai tarziu. Pentru rezervari de ultim moment va rugam sa ne contactati telefonic. Va rugam sa tineti cont de faptul ca nu va putem garanta ca cererea dumneavoastra va putea fi indeplinita. Exista posibilitatea adaugarii unor taxe de urgenta.


12. Exista asigurare pentru pasageri si bagaje ?

Da, toti pasagerii si bagajele lor, beneficiaza de asigurare pentru transferurile efectuate de Prima Transfer.


13. Este transferul Aeroport-Bucuresti direct, sau mai exista alte opriri pe traseu ?

Toate transferurile noastre sunt directe si private. Nu efectuam transferuri in sistem shuttle, oferim transferuri doar pentru dumneavoastra.

14. Nu pot gasi raspunsul la intrebarea mea. Ce trebuie sa fac ?

Va rugam sa ne contactati telefonic sau pe mail.